"utflykt" med skolan....

sorry att jag inte skrivit,
men nu får ni veta:
Tisdag:
Vi hade en jobbig "utflykt" (vandring) med klassen.
Jag glömde matsäck så jag åt en banan till lunch :)
Så ska vi hem igen och då är det fullt i bussen
som vi ska åka i så jag får stå upp efter all jävla vandring!
Sa jag att hela skolan var med typ?
Sen går ja och min kompis av i Solna Station,
så får vi gå till solna centrum.
Efter att vi gått och kommit fram sa jag
"Vad skulle du göra om det stod 'tåget har växelfel,
ersättnings bussar täcker för blå linjen'?!?! HAHAHAH"
Kan ni gissa vad som hände?!?! -_-'
Så går vi av i hallonbergen på väg mot erättnings bussarna,
och vi får stå där i typ en halv timme!
Så är det en halv meter kvar tills jag ska på bussen när den kommer,
och då blir det fullt!!!!!!!!!
Men bussen vääägrar stänga dörren i mitten (den var sönder eller något)
så vi står där i en kvart och så är det typ 5 bussar bakom!
Jag håller tummarna på att en av de är ersättningsbussar, och YES!!
Så går jag på (jag fick nästan inte plats igen),
och så fick jag stå upp igen....
I alla fall så lyckas jag komma hem utan brutna ben :)

Onsdag:
Inget spec...

Torsdag:

Skolfotografering, hoppas min bild blev bra :D
Försöker övertala mina föräldrar att köpa en liten hund till mig när jag fyller år :P

Idag:
Min kusin hade spec foto idag :D

Nu:
Äter glass :D

// Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0