I Will Catch You If You Fall...

Ja, om du inte väger femtio ton.

BILDER KOMMER! :DDD



Gammal bild på mig och Negar! :D



Ännu en gammal bild!
Finfina Natta när vi bussluffade!



Har ni träffat "Mr. Eldaro"?
Tyvärr har jag inte sett honom på ett tag.
Han flyttade tillbaka till spanien!



Jag och Natta åkte hit när vi bussluffade :3



Tog bild på tandkräm, nejmenoj vad snygg jag blev. ;)



Uppe i ett träd sista veckan av skolan innan sommarlovet. *suck*
Tummen upp ;)



Jag, Bea och Amal i stan (H&M).



Jag här härmed provat dessa "kläder".
Mysiga. Men i allmänna platser kom jag på att jag skulle AVSKY det.




Pizza i Pizza Hut och sedan en fin efterrätt :D



Var hos min broder för några veckor sedan.
Fina lilla Asta var där :D
Finfin hund, visst? :D



Mobil Hatt! :D

Mer bilder i nästa inlägg... Kanske :3

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0