10 åriga muppar

Jag stör mig på små barn på olika online sidor som lägger sig i för mycket.
Men det är skitkul att få de at bli ledsna.
En tjej bara:

Tjenen: "Du är dryg"
Jag: "Vet du vad det är?"
T: "Ja.."
J: "Vadå?"

5 min senare...

T: "När man är dum"
J: "AHAHHAHAHAHHAHHAHAAHHAH xDD"
T: *loggar ut*

Hähä... Ett annat exempel:

T: "Du är dum"
J: "Not"
T: "Vadå Not?"
J: "Lär dig engleska din mupp"
T: "lägg ägg"
J: "Vet tyvärr inte hur man gör, kan du lära mig?"
T: "Jag kan inte lägg ägg"
J:  "Men varför tror du jag kan det då?"

Så fortsätter det i typ 10 minuter till då tjejen blir ledsen och loggar xD

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0