Nu vill jag få hjälp av er ;)

Jag ska skaffa en minikyl, men jag vill inte lägga ner för mycket pengar så det blir en för 500 spän (om jag inte hittar en åsum senare). Vilken är grymmast?


Klicka här om bilden inte är synlig eller om du vill veta mer om den :)
länken öppnas i nytt fönster på "coolstuff"-s sida






Nr2.
Nästa lilla kalkon kyl, klicka om den inte syns på bilden nedan eller om du vill veta mer om den :)
länken öppnas i nytt fönster på "teknikmagasinet"-s sida







Ska ha den i mitt rum när jag har flyttatn :)
Vet ni vad jag upptäckte på SO lekionen? Jag hatar när man skriver "skall" i stället för "ska" xDDD

I alla falla, back to the fridge :)
Ni bestämmer (om jag inte helt plötsligt tänker att jag vill ha den andra) vilken kyl jag ska ha, så välj bra nu annars kommer jag göra kaoz med er (torr... inte ens jag skratta.... (:)

yao  ;)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0