Sjuk... Negar...

Meh... Bara legat och sjukat... Kissies blogg är borta (för 100 dagar sen... not). Amal gick in på min dator och den var... borta :I
Men jag visste inte bloggen innehöll virus... Jaja...
Kände precis lukten av rök... hmm
Aja, säker en illution för jag är sjuk D'':
Men jag blev frisk när jag satt framför datorn xD

Om jag skulle fö ber jag er om några saker:
1. Säg till min familj (inklusive Isabel och hennes familj) och Negar att jag älskar de <3
2. Säg till ni-vet-vem att jag älskar honom (tänk efter nu... Uteslut voldermort... Oh NO! Jag sa hans namn... eller... skrev xD)
3. Säg till Avril Lavigne att jag har dött, men att jag älskar henne och hennes musik. Få henne att förstå hur viktig hennes musik är för mig. Säg till henne att hon kan få mig att gråta, le, slappna av, leva och framför allt: sjunga ut. Hon får gärna komma på min begravning.
4. Säg till hela  Green Day bandet att de är grymma och att de gärna får komma på min begravning.
5. Ge 50% av mina pengar till välgörenhet (något bra).
6. Ge 50% av resten till min familj och få de att må bra.
7. Hälsa till mina föräldrar och alla som sörger att de får gråta - det är bra att släppa ut sorgen - men jag vill att de ska leva sitt liv, vara glada. Jag vill inte se de gråta.
8. Jag är alltid med er jag älskar :)

Att jag kände lukten av röken och tanken på att jag är sjuk får mig att lyda min instinkt och bara skriva lite snabbt vad jag önska om jag någonsin skulle dö - vilket jag inte behöver vara orolig för egentligen ^^ <3

Till Negar:
Jag älskar så många, så mycket.
Men du är den som finns där.
Du är aldrig till besvär,
Jag vet inte hur jag ska säga detta,
kanske att jag gillar dig?
Det går inte.
Jag behöver dig mer än så,
men, mycket mer.

Jag älskar dig.

Jag skulle aldrig kunna stå ut, utan dig vid min sida!
Allting blir så klart, när du är här med mig.
Snälla, lämna inte mig nu!
Snälla, lämna mig inte förrän du,
hata mig, avskyr mig,
för du är fri att gå,
om jag inte förtjänar dig.
Jag älskar dig, för du är mycket mer.
Jag älskar dig... Negar <3

Inte rim, för det ska typ vara mera av en låt men ajg kan göra om den lite annars ^^

//Barr!



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0