YEY!! NU FÅR ALLA LITE BILDER :DD

JAg vet att ni väntat på lite mobilbilder ^^
Alla vill ha bilder :D
Wow 3 inlägg idagl... håller jag på att bli en data-nörd? "Håller på att bli"... AHHAHAHHA HÅLLER PÅ ATT BLI DEN VAR BRA xD



Tisdag 26/1 (igår):



Förklaring:
Jag skulle till Solna C den dagen för att köpa en sak. Bea skulle med.
Jag går på Kör i elevens val och bea på Syslöjd.
Kören hade håltimme så jag stack till slöjden och bråkade med en tygbit...
Undrar ni varför? Kolla nästa bild




Tygbiten ville inte kela :(


Internet:



Seeexyy :DDD
Klicka på "I Love" bilden och så dyker det upp en ny sida med fler bilder och sånt ;)




OMG Är de inte SUUPER snygga på mina fötter :DDD
Ska jag köpa de!?!??!?
(I solna, samma dag som tygfighten)



Katt? xD
Nej... Puma *rawr*
Såå fina :D
Personen bredvid spegeln poesar med fötterna...




De här var också fina. De var inte så himla baby rosa...
Dem med svarta legins... Skrikrosa kofta och en svart tröja under som syns...
Vilken ska jag köpa? USA flaggan, "I love" eller de hära rosa? Kommentera snälla >.<




*rawr*




Först en bubbla...




Sen ramlar mitt tuggummi!! GAAAH >.<
Bea: Gaaah mina skor... vilka skor? Kolla nästa bild xD



Obs! Mina ben är inte så breda, vinkeln blev fail.
Obs2! Beas skor är inte Uggs (tack och lov). Det är Canda snow. Vill du ha bevis?




Dålig bild... Men sere ut som Uggs eller? Va? Gör det det? Va? *muckar*




Någon dag:



Min nya supersexiga klänning från H&M. 249:- Rea:75:- GAAAH :DDD



Bilden är tagen från loftgången ;)



Den här bilden var fin, fast de bilderna som kommer efter är vårigare *myser*



Onsdag 26/1 (Idag):



Bild tagen från loftgången när jag är påväg tillbaka hem från skolan.
Det jobbiga är att åka till skolan, vara med en kvart av lektionen och sen dra hem -.-'
De hära bilderna är vårigare än dem innan, visst?




*myyyser* härliga vår känsla. Våren är magisk <3




Solstrålarna från vardagsrummet lyser in i mitt rum. Hade bara lust att ta bild ^^


Nu kommer sjukbilderna från idag:



Japp, nu får ni se en bit av mitt rum :)
Ja, jag har halsduk innomhus.
Ja, jag lyssnar på låtar.
Ja, jag ska se ut som en idiot.

Nej, jag är ingen idiot.
Ska vi slå vad?

//Barr!


.P.S. Haru läst om Negar låten eller mitt "testamente" (LOL)? Nehe? Kolla inläggen från idag som är lite längr ner. Jag har skrivit 2 till som är lite längr ner ^^
Japp... 3 inlägg på en dag :D

.P.S.2. NYTT spel xD Heagewars e som worms men med gulligare gubbar xD

OBS! Snälla, kommentera och berätta vilka skor som är snyggast! Snälla :D
De rosa Conversen eller USA flagg Conversen!? Snälla :D

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0