Mera tester och min dag :3

Jag har varit hemma hela dagen ochvarit smått sjuk.
Kollat på Kuroshitsuji (aka Black Butler) säsong 2.
Jag kände att jag ville göra test som handlade om dem.

Alla test hette "Witch Black Butler Character are you?" (eller något liknande).

Test 1:

You're Sebastian!

You are dutiful, loyal and always ready to serve someone. You hate it when things don't go as planed and your main pet peeve is being late! But don't worry, even if your master is in a life or death situation you'll protect them till you claim their soul >:)

______________________________________________________________________________________

Sebastian

Your just like Sebastian. Your quite dark and quiet, but are loyal and follow others orders.
_______________________________________________________________________________________

Sebastian Michaelis

You sure are one hell of a butler! You fight with whatever tools were there, and you always win. Loyal to your master, although only because of contract!
_______________________________________________________________________________________



<--- Sebastian :3 (är han inte het? Han är en demon :3)





Ni ser att han är en demon... Right?

Men lova att inte säga något om att han är en demon.
Om någon frågar... "He is one hell of a butler".

//Sebastian...a... Sebastiana!

P.S. Nej, jag har inte svarat så med flit så att jag blev honom,
jag valde det som stämde in på mig som mest, och blev Sebastian.
Alla frågade "Vad är din hårfärg". Brunt fanns inte men svart fanns *klick*.
"Vad är din ögonfärg?" Brunt fanns inte men röd fanns *klick*.
"Favorit färg mellan dessa?" Grön fanns inte, så det blev svart.

P.S.2. Ja, jag har lärt mig "Kuroshitsuji" utantill. Kuroshitsuji, Kuroshitsuji, Kuroshitsuji.

Kommentarer
Postat av: Negar

JAG VISSTE ATT DU TYCKTE SUSHI BUTLERN VAR SNYGG!!!!!!!!!

2011-09-04 @ 23:50:45

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0