Mobilbloggning :3

Mobilbloggning innebär för min blogg att jag inte kan använda 'enter' knappen därför kommer jag skriva (enter) när jag egentligen VILL trycka på enter... Ja...+ jag har inte klurat ut hur man skickar in bilder med just min mobil :S.(enter) Nu måste jag fråga: Amal eftersom du är i MAROCKO (8DDD) så måste jag fråga deux saker: 1. Är det skönt att slippa skolan en vecka tidigare? 2. Hur mycket är klockan just... NU? (enter) jag har inget att göra och klockan är 01.21. Det är skola imorgon och jag har inget liv -.-'. Måste klippa naglarna D: (enter) skulle någon kunna ringa mig imorgon vid 7 för att kolla om jag är vaken? Tackar. Men tror inte någon kommer se detta innan dess... Eller... Är någon kanske vaken... Nu? :3 (enter x2) //Barr!(<--understruket)

Kommentarer
Postat av: Nathalia

skola imorgon?

2011-06-13 @ 07:41:11
Postat av: Nathalia

jag har sommarlov

2011-06-13 @ 07:41:39
Postat av: Barr

MEN DITT KAKLONKÖTT >.<

När börjar du då? :3

2011-06-14 @ 22:01:53

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0