Yum!

Forlat for min oaktivitet...
Som ni kanske markt har jag inte svenska bokstaver pa denna dator... Maste kopa en ny...
I alla fall, jag sitter och myser lite med en kopp varm choklad i handen.
Gissa vad man ska gora for att fa den UBERGOD?
1. Varm mjolken och hall sedan in choklad pulvret.
2. Ta fram gradde (yum) och vispa det for hand.
3. INTE VISPA FOR HART! Gradden ska ha en rinnande konstisens.
4. Hall over i chokladen. TADA "skummad gradde".
5. Njut!
6. Skolj ur nar du druckit klart. :)
Ni vet nar man vispar gradde och sa vaaaagrar gradde hamna i din mun forann nar man har druckit upp all choklad?
Nu hander inte det! :D
OBS! Om gradden ar direkt tagen ur kylen kan den vara lite kall.
Nar jag halde over gradden i glaset vantade jag nagon minut sa att den skulle ha blivit lite varmare. :3
Sahar fin blir den da (Inte jag som tagit bilden).
Fran filmen Trassel (Eng: Tangled).
EPIC FACE!!! xDD

//Bahar!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0