Förlåt D:

Jag vill verkligen lägga upp bilder, fan. Vill ha en iphone nu... Nej, vill ha min mobil fast att man ska kunna förvandla den till en iphone i 10 minuter... Ja, en sån :D
För jag gillar min älskade W995 mer än en iphone.

RIP försäljningen av W995 <3

En ny tjej började i skolan idag, hon heter Sanna och kömmer frön Luleå ;)
Hon e snel. Verkar vara skitbra i skolan (förutom på NO, That's My part!), hon kan förklara saker i flera minuter, killarna skrattar, avis?
Nej men man ska ju vara bra i skolan, blir nästan lite avis jag med.

Alla kallar ju mig smart, vad händer nu då?! DDD:
Hoppas jag ändå räknas som smartast... Att hon suuuger i ett ämne... Ne, så säger man inte... Vad taskigt...
Dessa ämnen får hon inte slå mig i:

NO (no shit...)
Svenska (skriva berättelser i alla fall)
Musik (okej... Inte på att sjunga eller spela piano i alla fall)
Franska (då känner jag mig bara dum...)
Matte (Hey, fick A på matteprovet! Våga sno det!)
Engelska (vet inte varför, men älskar nästan engelska...)
Idrott (kommer få dåligt självförtroende..)
Klättra (öh... Jag är ju så bra på de :3)
Slöjd/Hkk (men Asså jag är ju så bra :3)
Geografi (det äger jag också på... Typ :3)

Är inte det typ alla ämnen?

//Barr!

P.S. Fick ett sår på NO:n idag, bild kommer senare. :3


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0