Halloween (0o0) <-- spöke

Ja, det är  kvar till Halloween!

Mihi, redan inne i det hela, min startsida ser ut såhär:



Najs?


Just nu är jag ganska lugn. Städade mitt rum litegrann.
Eller jag plockade undan lite saker. ;)

Men jag ska ju på kåpä träff den trettionde. Halloween i USA är den 31:a.
Nedräkningen är inställd efter USA:s, håller nämligen inte koll på sveriges,
om det är samma eller ej. xD

Jag kollade ju på en massa How I Met Your Mother grejer igår, så upptäckte jag en grej.

1. SMYGREKLAM! :o
2. MIN ÄLSKADE CHIPS! Den finaste av de alla!
7. Den finaste av de alla är den blåa (som jag ringat in med blå:



Du insåg väl att jag hoppade över punkt 3,4,5 och 6? :3

Nåja, ska kolla lite fb nu, ta lite roliga bilder och sedan kanske lägga upp någon? ^^




//Barr!



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0