MWHIWHIWHIWHI!! *glad*

SIIITTER FRAMFÖR DATORN! <33333333333333333333333333333333
SIIITTTEEER FRAMFÖR DATOOORN!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SIIITTER FRAMFÖR DATORN!! ^^^^^^^^^^^^

Har inte suttit framför datorn på två veckor!

Nu ska jag berätta om min dag. Jag har fixat dessa:



GAH!!!

Sedan ska ni få en massa bilder! :3
Har jag lovat er, right?

*leta mobil*
*hitta mobil*

Bilder och beskrivning under bilden 8DD:



Kom trea på orienterningen! :DDD



Fin tröja som jag fick GRATIS av shock :3



Förhandsvisning på hur jag kommer se ut på halloween kåpä träffen :3



På den första bilden ser man del-A (18/18) och del-B (20/20).
På den andra bilden ser man att jag fick ett stort fint A (Matte)! :DD



Iprovisation på Hemkunskapen. Maträtten skulle innehålla korv (och vara en tallriksmodell).
Suddigt >.<



Funnen bil på vandringen. Ringa polisen? DD8



Är inte denna kudde jättefin? (Fast kan göra den på slöjden... '-')




Close. I can't see you. But I can feel you.  Open. I can see you. But can I feel you?

Yeah...
Men ska kolla på PLL nu :DDDDDDDD
Halloween avsnittet har kooommmiiit uuut! :DDD

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0