OMG vilka idioter xDD

Asså kollade på "mest aktiva" listan och klickar på en blogg.
Denna tjej var helt störd.

Kunde ingen riktig svenska.
Lät så korkad.
Bortskämd som fan.
Irriterand.
Pajas.

Ett inlägg från henne:

"å nu har jag städat hela rummet och är fett ireterad
varför sluta vi med städerskan? ;O hon städa ju allt jätte noga
och jag slappa städa rummet. Åhh vad jag hatar att städa.
Och pappa bara klagar på att jag inte gjort det ordentliget :(
men nu är jag färdig och ska duscha och fixa mig!. Nu ser jag
värkligen inte bra ut så ni får bilde sen :)."

"DU har livet JAG vill ha. DU har allt DU har 2 föräldrar, DU har inga
problem. DU har platsen. Varför är livet så jävla orättvisst."

Du vill inte ha mitt liv. Alla har två föräldrar, annars skulle man inte vara född. Jag har visst problem idiot unge. Vadå jag har platsen? Livet är orättvist för den som lever det... Och för den som inte kan stava. e______________________e

Kommentera det men hon kommer antagligen ta bort det.

//Barr!

Kommentarer
Postat av: onlyerik

vadå onormal ? Hon är ju normal har rätt i det hon skriver

2012-02-06 @ 23:41:30
URL: http://onlyerik.com
Postat av: Kalk

Nej? e___e

Använde jag någonsin ordet onormalt?

2012-02-09 @ 19:07:31

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0