Assasin's Creed Brotherhood

Nu sitter jag och installer Assasin's Creed Brotherhood igen.
Spelade det för ett tag sen men min dator klarade det inte.
Nu när jag har en bättre dator (som är anpassad för spel) så ser jag inte någon anledning för att inte köra det.

Det roliga är att jag har kört klart Assasin's Creed Revelations som är tvåan, och nu ska jag köra ettan.
Men ettan är längre för tvåan var mera för att "fylla i" där man inte fattade i ettan.
 
Eh, fin svenska.
 
Förhoppningsvis (antagligen) är jag klar med den när trean kommer ut, vilket är den 31 Oktober.
 
 
 
Can't wait for the third. It's fricking badass. :D
 

Kommentarer
Postat av: Negar

Neeej!! Spela inte dator! Gå ut och lek under den skinande solen ^^

2012-07-30 @ 10:42:16

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0