Hejhej jag hatar mig själv (inget deppinlägg! NEVÄÄH)

INNAN NI LÄSER MÅSTE JAG VARNA ER!
Jag är otroligt trött då jag skriver detta så jag kan verka jätte töntig. '-'
 
Hejhej att se rubriken får er kanske tänka "Ånej ett deppinlägg" (sen läser ni inom parantes saken) MEN NEJ NEJ.
 
Jag hatar mig själv för att jag är en sterotypisk tonåring som gillar 1D.
Bara för att de är söta och sjunger bra. >.<
 
Men jag tror jag gillar två från bandet.
 
Niall för att hans röst är så underbar och han är så söt och jag tror jag älskar honom i ett ofangirly sätt. Liksom inte "OOGMGKANKFJHKASB KYSS MIG NIALL!!" Mera "Naw han är så söt... Jag tror jag tycker om... Han är söt."
 
Till exempel:

"Yes I like the way you smile with your eyes.

Other guys see you but don't realize that it's my, my loving.

There's something about your laugh that makes me want to have to.

There's nothing funny so we laugh at n-n-nothing"

Han sjunger den så sött. Och hans del i More than this. Åh vill jag ens nämna det?

 

Och så Harry. Charmiga söta Harry. Hans delar är så söta och han är rolig och ah jag dör. Jag är ju inte expert på vem som sjunger när i låtarna (förutom Niall då för hans röst är unik) och så tänker jag "åh vem sjunger här det låter jätte sött!

Så för någon minut sen fick jag veta att det var Harry. '-'

 

 

POOR THING I LOVE YOU.

Nej inte fangirly, utan mer "Don't be sad. Trust me, people love you. You're cute. Cutiepie."

 

Den som inte tar mig seriöst, skrattar, tror jag är lame eller bara allmänt fangirly får en cupcake intryckt i ansiktet.

 

DET ÄR NEGAR, KIMIA OCH MADDES FEL! DE BA "ÅÅH ONE DIRECTION!" OCH JAG BA "Jaja visst..." OCH NU SÅ BA ÅÅH HATA JAG HAR FRICKING DRÖMT OM DE OCH JAG FUNDERAR PÅ ATT SKRIVA EN FAN FIC OM DRÖMMEN OCH JAG HATAR ER! >.<''''''''''''''''''''''''''''''''''

Jag var tvungen att göra en massa test om vem som skulle passa mig. Alla blev Harry. Jag vet inte vad jag ska göra.

HEJHEJ MÄNNISKOR SOM BRYR SIG.

Om ni har läst hela inlägget för ni en cupcake.

Niall gillar mat, han kanske skulle gilla min bakning? Löl.

Harry är bra på mat, han kan laga mat och jag göra efterrätt? Löl.

 

Jag skulle vilja vara vän med de från 1D. Inte fangirl panic omg jag ser de, utan mera "vill du hitta på något idag?"-aktig.

 

Man kan ju alltid drömma.

 


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0