Lalala

Jag har verkligen ingenting att säga.
Ehm.
Jag ska lära mig "I Want" på piano för att introt och låten är skitcool.
Eller asså... Jag har lärt mig den men refrängen är kvar och jag tänkte att jag borde lära mig hela låten.
 
Har inte varit så duktig på att vara ute.
Vaknade 15.00 idag, åt "frukost", spelade piano och så satte jag mig framför datorn. En underbart lugn dag.
 
Här är en bild på något random för jag tyckte att en inlägg med endast text skulle vara tråkigt.
 
 
2 pers kanske dödar mig nu... :D
 

Kommentarer
Postat av: elliinnaa

HAHAHAHAHHAHA JAG VET VILKA ALLA E HAHAHAHA HIHIHI FAN VAD JAG ÄGER LOL HIHIHI LIKE A BOSS HIHIHI PROOO ALLTSÅÅÅ ;) ;)

2012-07-13 @ 23:16:25
Postat av: Barr

Du är så fricking random Elina! xD

2012-07-14 @ 15:00:13
Postat av: elina

hahahah vaaad va ba liiiiiiiite hypeeeer hihihihihihihihihih höhöh <3

Svar: OwO
kalk.blogg.se

2012-07-18 @ 15:37:43

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0