Ett till inlägg!

Jag funderar på att ändra min design, men för skojs skull ska jag fixa en tävlig.
 
Hitta alpacan!
Jag har gömt en alpaca någonstans på min blogg. Det kan till och med vara en länk i ett inlägg eller något som du måste klicka på. Men jag säger dig en sak; allt som leder min blogg till en alpaca eller allt som är alpacor (förutom jag då) räknas.
 
Hitta alpacan och få detta pris:
 
Hjälp mig med designen! Yay! Det bästa priset ni kan få! (Asså seriöst, jag är en tonåring. Jag är inte rikast precis...).
 
Visst är det spännande? Nej? Ja?
 
MEN AJA. Hitta alpacan och hjälp mig med bloggen. Like a baus? :::D
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0