Mu ._.

Jag badade igår och idag. Igår var behaglig. Idag blev jag sjuk (nah).
Men jag såg ganska många filmer igår.

Underworld filmerna

Filmerna var riktigt bra. Jag skulle gärna vilja ha ett spel! Väldigt gärna. :D
Problemet med att jag aldrig hade sett de tidigare var nog för att jag trodde att de var spel. '-'
Om jag var en vampyr skulle jag nog vara som henne. Eftersom att jag typ håller på så förutom delen med att hoppa från höghus för jag skulle nog dö...



^Ja, detta såg ut som ett spel för mig. Jag hoppades verkligen på det. :3

Jag kan inte ge den poäng eftersom att de var fyra filmer, orkar inte med alla. :3
Men för de som gillar riktiga (RIKTIGA) vampyrer och varulvar som slåss så är detta en bra film.
Kärlek, action, komedi, drama, ja, det mesta. :D




V for Vendetta

En riktigt underhållande film. Jag gillar. :D
V är väldigt cool om jag får säga det. Väldigt cool. Lite mystikst cool. Yeah, cool.



^Jag hade sett den förut, men inte hela. :)

Jag ger V for Vendetta fyra "barrar". Jag störde mig mest på Evey (Natalie Portman). Hon var så typisk och allmänt jobbig. Men det försörde inte hela filmupplevelsen. :)



Nu sitter jag och äter choklad. :D


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0