Berättelsen om den förkylda flickan

Jag hatar att vara förkyld!
Jag hade planerat värsta bilderna till photo challengen! Typ lägga en isbit på gatan i solnedgången och ta bild på den för "3. Cold" som värsta hardcore fotografen (haha, okej kanske inte just det, but you get the picture)!
 
UUH. Ni får nöja er med återanvändningar av gamla bilder och bilder jag tar hemma.
Men jag mår mycket bättre än var jag gjorde igår (och dagarna innan dess)!
Förhoppningsvis är jag prima till på lördag!
 
Imorgon ska jag dock iväg till någon galleria (no idea vilken) med mamma, I need le kjol i en fin färg! Seriöst! Alla kjolar jag äger är svarta (jag skojar inte, jag har sju kjolar och alla är svarta '-').
 
Här är några modeller på kjolar jag finner fina (och ej svarta)! :D
Hittar ni någon ni själva gillar?
 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0