Kolla erat keyboard! :D

Visste ni att man kan kolla keyboardets kvalité på ett väldigt enkelt sätt?
Jag kommer ihåg att jag provade detta test på min gamla bärbara och fick då veta att den sög. xD
Nu ska jag prova med mitt nya keyboard och se hur det blir!
 
Det är ganska simpelt, det enda ni behöver göra är:
 
Håll ner båda shift tangenterna (den under caps lock och den under enter).

Skriv sedan denna mening någonstans (sökfältet, i ett word dokument eller något).
 
"The quick brown fox jumps over the lazy dog åäö"
Denna mening innehåller alla bokstäver från det engelska alfabetet. Åäö är tillagt för man vill väl testa de med?
Detta blev mitt resultat:
 
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG ÅÖ
 
En bokstav!
Anyways, ni kan gärna skicka era resultat i kommentarsfältet! May the odds be ever in your favor!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0