Rainbow Unicorn

I det förra inlägget skrev jag om mina nya färger.
I detta inlägg tänker jag visa er när jag testar de efter fem år! Yay!


Första steget är att rita till ett fint hjärta (eller annat fint).


^Sedan tar ni en pensel och blöter den.



Tralala, över hela hjärtat! Forma till den lite också så att skuggorna blir rätt.


Ser den inte ut som min så har ni gjort ett bra jobb! :D
 



Prövning av mina gamla färger. Jag måste säga att den grejen jag älskar med dessa finingar är att de är så färgstarka. Det är ingen svag nyans av något, det är verkligen finfin kvalité!

 
 
Underbara!
 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0