Handboll och Lavigne

Idag gick jag och körde lite handboll.
Ska åka på något läger snart!
Jag går på AIK så bäst ni gillar det laget >:D
Idag tränade jag sommar träning,
Då skulle jag använda bollen,
imorgon blir det fysisk,
svettigt!!
Jag börjar skolan den 25 agusti,
De flesta börjar tidigare >:D
Nu ska vi se... Jag lyssnar på "Hot-Avil Lavigne",
fixade cykeln lite nyss...
Nu kom "When you're gone-Avril Lavigne",
Jag gråter alltid av videon :'(
Jag älskar Black Star parfymen,
Om du inte tycker om lukten, kul för dig!
Men jag älskar den, den är inte för mycket,
men ändå passar den!
Det var allt!! Bye bye!!

Barr

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0