Emo

Jag har bestämt mig: Jag ska bli emo ^^
Jag provade med att sätta dit lite eyeliner (har ingen mascara än)
Resultatet:



FAIL i know, men jag är nybörjare ^^
Ser jag inte ut som:


Billie Joe Armstrong ^^
Asså kvinliga versionen xD


Några andra bilder:

Sneeeee xD
Steffy Gay in tha house ^^



Ser jag sminkad ut :O
Jag är inte sminkad ^^
Men bilden blev rätt lyckad :P



Först hette han bert, nu heter han Elvis!
Jag gjorde honom på syslöjden ^^
2 lektioner, väldigt lätt asså :P


De snygga nya skorna jag köpteee :DDDDDD

Nu gnäller pappa om at jag ska gå och lägga mig -.-
Är det bara jag, eller HATAAAAAAAR ni när föräldrar blir sura och gnäller?
"STÄNG AV DATORN INNAN KL.23.00!!! PRIIICK!!!! :@@@@@@"
Aldrig: "Bahar, jag försöker sova och tagentbordets musikal och datorns fina ljud stör mig lite,
för bådas bästa, kan du gå och lägga dig nu? :)"
De ska alltid vara dundersura från första början, i'm the only one that stays calm ;)

//Barr!


.P.S. Fett coolt ^^ :O

Kommentarer
Postat av: Negar

...

...

...

Asså

...

Man väljer inte att bli emo...

...

...

Emo är en musikstil...

...

...

Och de som är emo mår inte bra, de skär sig själva i tron om att de mår bättre då...

...

Visst om du tkr om stilen, bra att du står för de men säg inte att du är emo för de är du nte!

Och de blev jätte snyggt med eyeliner ^^ visste nte att du rykte om smink, förut flippa du typ när jg hade lite :S

2010-12-07 @ 23:17:32
Postat av: Anonym

Tyckte*

2010-12-07 @ 23:18:30
Postat av: Bahar

Föööööööööör helvete!!!!!! Emo är en musikstil ja, folk som sr sig, nej!!! Gillar du punkare bättre????????????????? fliiiiiiiipp

i alla fall: jag ville testa ^^

blev det fint tkr du? Tack ^^

2010-12-07 @ 23:30:31
Postat av: Negar

Aa verkligen, men du e självklart fin utan smink oxå ^^

Kul att du testar på nått "nytt" ;P

Och få inte flipp, klart man undrar när du säger emo...

2010-12-07 @ 23:36:20
Postat av: Bahar

Naaaaw, inte kan jag flippa på dig ^^

digital kram

2010-12-07 @ 23:48:20

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0