Snöoväder

Japp, nu har snön nått oss här i Sverige.
Kanske inte i södra Sverige då men asså...
Aaa ni fattar :)

Ni är det dags att ta på täckbyxor och vinter bootsen xD
Okej kanske inte täckbyxorna, men bootsen :D

Men jag gillar snön, och det har jag sagt till mina föräldrar nu :)
Vet ni vf? Jo för jag sa det lite mer såhär:
"Asså när jag gick ute så tänkte jag 'kommer jag orka rasta min hund i snöoväder?',
men det gör jag, för jag älskar snö, det är det som är bra med mig"
Hahahha fick de >:D
Lallala lalala :D

Såå... Vad ska ni göra i vinter??

Jag ska kasta snöbollar på mina vänner (Negar, ta på dig min halsduk :D)
Förresten... Nu vill jag också ha en fluffig halsduk som Negar han :D
Gissa vem som gjort den :D??
MEEE :D
I'm a god ;)
I'm your god :)

Mjaaaaauuu :3
Mjääärker ni om jag ändrar djur från katt till något annat?
Vi får seeeaaa:3
Mjee yaa ;3

//Baaaarr! :3

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0