Jag undrar en grej... (Ser ut som mycket, men de som orkar läsa får en belöning :P)

Är man synsk för att man drömt, sett eller tänkt på en grej,
och så händer det?

Kan man läsa tankar för att man tänkte på samma sak som en annan?

Kan man det, är väl alla synska eller kan läsa tankar (kanske både och?)!
Jag tycker att de som kallar sig synska eller tanke läsare men inte är det egentligen ska tänka:
Har detta hänt flera gånger (typ 10 gånger i månaden)?
Eller en gång?
Om det är flera gånger i månaden kan jag säga "Grattiiiis!!",
Men om det hänt en gång säger jag bara:
"Är du helt störd i huvudet??? Måste du verkligen vara speciell på ett snt sätt??"
För många som inbilllar sig att de är synska etc. men inte är det,
tänker så för de inte är speciella.
Men tänk efter nu:
Är du verkligen synsk? Eller är det bara för du tror att du inte e speciell??
Om du inte är det, så fråga dina vänner om de tycker du e speciell!
Jag lovar att ett "JA, trodde du något annat eller???" kommer :)
Jag kanske låter lite påetisk nu,
men alla är fantastiska och speciella på sitt sätt <3

Kram till alla Speciella (alltså alla i hela världen)!

//Barr!


.P.S. En sak som mina vänner säger är:
"Du e så knäpp ibland"
Då svarar jag:
"Tack" och leeer :D
Då svarar de:
"Du säger det som om det är en bra sak"
Jag svarar:
"Det är det ju! Jag är ju speciell på mitt eget sätt!"
De ler bara tillbaka <3

DETTA GÄLLER EJ NEGAR! HON ÄR LIKA SKUM SOM JAG,
SÅ VI MÄRKER INGET SÄRSKILT!

.P.S.2. Nu har ni som orkat läsa det här en till speciell grej!
Ni ORKADE :D
Det är eran belöning också! Kunskapen om speciallitet!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

har du skrivit det här? isåfall gud va duktig du är! inte? det var fint inlägg. vi ses väl snart?n jag skulle vilja träffa dig! ha det bra<333

2010-10-07 @ 16:57:08
URL: http://nathaliaforever.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0