Lucka 12!

Inget rimm... woooops... xP
Vinterkylan kommer,
vad ska man slösa tiden på?
Coola grejer finns det,
uppe i det blå.
Dem faller ner och bringar glädje, skratt och töntig sång.
Men denna sida är riktig,
och finns hela året om.
_

´
Tävling! Endas premiumare!
Svårighetsgrad: Svårare-än-enkel-men-ändå-inte-medel.

Vad gör ni i vintermörkret? Rita en bild, skriv en novell, ta en cool bild eller vad som helst!
Men grejen ska ha motivet "vinter glädje". Maila den till mig. Alla som känner mig kan ju min mail, right?
Yes! So here we go! Var kreativ och vinn någon av dessa:

¤ Eeeen LCD TV MED 42" och.... (Ej i lager)
¤ Eeeen slipper ny MacBook Pro med... (Ej i lager)
¤ Eeeen mysig kväll hemma hos mig, jag bakar en massa gott och sånt (endas tjejer som kan välja detta '-')
¤ Eeeen dag vi kan gå ut tillsammans och fika
¤ Eeeen Cupcake
¤ Tvååå Brownies
¤ Tiooo Schackrutor
'
TÄVLINGEN GÄLLER T.O.M. DEN 20 DECEMBER 2011. NI HAR 8 DAGAR PÅ ER!! FRÅN OCH MED NU!
REMEMBER! MAILA TILL MIG!

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0