What the hell har jag ju skrivit... Ska jag skriva musik video!? :DDDD

Äntligen har jag hittat en bra musik video till "What the hell - Avril Lavigne E>"

Tyvär går det typ inte att bläddra in den, så klicka HÄR :D

Hon är så söt och åsum ;)
Jag har till och med kommenterat det:

53Ee: "She is so cute and awesooome :DDD"

Fråga inte varför jag valde 53Ee... Jag har för mig att jag ville ha Kalk, det var uptaget... Jag tog Kalk53... Men något gick fel >.<
Fast jag var i och försig typ... Liten o.O

Aja, herrå ^^

Ni vill ine veta om våran dag på östermalms IP... skriver nästa år i stället :D
Ni: *happy*
Någon random: wtf o.O?

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0