Detta är min Converse dag E>

Ja, som ni ser. Jag har inget å göra, så jag ska lägg ut några bilder (från nätet).
Som jag sa i inlägget före så har jag provat mina Converse (tillsammans med min kappa).
De var en halv storlek för små (De var 6, jag har 6½) >.<
Jag kommer nog att växa i de, men jag ska ändå köpa nya.
Då kommer jag ha två :D
Tack för att du läste förresten.
Stör mig på de som inte läser.
E de för lata or what? >.<
Jag stör mig på såna som påstår att de är bra på att skriva och läsa,
men egentligen suger de o.O
Nu fick ni fram några av mina tankar...
Men i alla fall så kollade jag runt lite på Converse fäger.
Sedan kom jag på att jag kanske skulle passa på att kolla på andra grejer.
Så här kommer bilderna:




Sexiga och höga Converse E>





OMG så finaaaa >.<
Mitt favvo mönster är rutigt, viste ni det?
Har ändrat lite i "om mig själv" platsen vid "Music in my soul" bilden.
Klicka på den.. du vet x)





;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vill HAAAAAAAA!!


'

Muh >.<
Synd att tjejen gjort de själv :P

Inte så mycket, men de flesta sakerna jag hittade på nätet var fula... hehe xP


Till andra:






Till Nattea. Det är en självklarhet.







Till Negar. Rosa och Twilight. Kan du få det bättre??


Men om du vill ha orginal svart, vit och röd...:








Aja det var allt :3

See ya!

//Barr!

Kommentarer
Postat av: frida

snälla, är desperat vart kan man få tag på dem svarta skorna med twilight citaten ?

2011-03-25 @ 14:25:08
Postat av: Anonym

ingen justin bieber?? :PpPpP

2011-03-31 @ 20:13:06
Postat av: Anonym

HEJSAN!!



jag undrar om du har köpt sånna höga Converse eller om du har hittat dom på nätet, men om du har köpt dom så undra jag vart du har köpt dom.

snälla... jag vill jätte gärna ha sånna skor

2011-05-24 @ 19:44:31
Postat av: Emma Hultman

Hejsan!



Jag undrar var du har köpt de höga conversen? Vill jättegärna ha sånna och du räddar mitt liv om du kan hjälpa mig att hitta dem!



hör av dig!



[email protected]



0733-629370

2011-09-26 @ 15:12:54
Postat av: Ebba

är det någon som vet vart man kan köpa höga converse? skulle vara super snällt om nån visste det!!!:)

2012-03-21 @ 01:29:35
Postat av: Kalk

Svar till Ebba:

Det finns på väldigt få ställen. Men man kan beställa från nätet eller köpa de från England, USA eller andra lite mer kända länder. :D

Men annars kan man nog hitta de i Sverige, fast på ganska få platser, jag kan googla det. :D

2012-03-29 @ 19:24:43

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0