Emo or not

Ja, ni känner säkert till min idé om att bli emo.
Ja, den är sann, men ändå inte.
Jag är emo - oftas i skolan.
Emo är liksom min stil, men jag känner för att vara "normal" (om det ordet nu existerar) ibland.
Därför, käre läsare, bli inte chockade om ni ser mig i helt vanliga kläder,
eller om jag har emo kläder på mig.
Eftersom att min garderob inte heller är 100% emo, den kanske bara är runt 20%,
så ja... Jag gillar den lite mindre emo stilen också, fast att jag tycker den stilen är sjukt cool.

Såhär kan det se ut en dag:
Svart/röd randig kofta, svarta legging, svarta converse (E>)

En annan dag:
Vit tröja med najsig text, shorts och converse.

Eftersom att jag tittar på tv och ser en massa "normala" outfits så tänker jag "guuud vad snyygt".
Men det är inte emo stil (finns ju ap snygga emo outfits annars också).
Och? Jag skiter i! Nu ska jag bara ha kläder efter det jag känner!
IN YA FACE!!


Ska fortsätta kolla på alla mina missade vampire diaries (E>) avsnitt nu :D

Chiao!

//Barr!

Kommentarer
Postat av: beccah

hejjaggillardinklädstilhejdå

2011-03-22 @ 19:38:52
Postat av: beccah

hejjaggillardinmedhejdå :P

2011-03-25 @ 22:59:54

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0