2012-02-09 :3

Igår min otursdag, idag min normala dag. :3

Igår:
Fick två blåmärken, typ 7 cm i diameter på knäna.
Fick något på cp nerven.
Blödde skitmycket från tummen som jag hade fått ett sår på.
Snubblande på min kompis och slog huvudet i hennes.

Idag:
BILDER! :D





Min kompis får ej synas... Eller jo men ändå nej. xP
I mangavärlden betyder det där vita under ögonen tårar (glädje eller ledsna).


<333333


OLD PHOTOOOS :D



SKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIV

Såå ^^

SKRIV UTMANINGAR NU! KOM IGEN! SKRIV SÅ MÅNGA NI KOMMER PÅ! JAG LOTTAR UT DEN BÄSTA DEN 31:a FEBRUARI (IHIHIHIHIHIHIHI 31:a februari xD... Okej... 29? :) -.-' Okej 28).

SKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIV

//Barr!


Kommentarer
Postat av: Amal

Spräck ett ägg mot ditt huvud. Videobevis! <3

2012-02-10 @ 17:22:17
Postat av: Amal

Skriv en skylt där det står krama mig och går runt så på stan <3

2012-02-10 @ 17:24:10
Postat av: Alexandra

Drick mjölk, mjöl, kanel, kakao pulver och smör tillsammans! Glöm inte video bevis ;) <3

2012-02-12 @ 00:44:14
Postat av: Daniel

ät en habanero( mycket stark chilefrukt)

bada isvak

lyssna på dansbandsmusik(?) i en timme( urk!)

utmana din rektor på armbrytning

gå baklänges i en timme



där fick du något att bita i :)

2012-02-12 @ 19:37:05
URL: http://rymdtomten.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0