En massa bilder :DD


Såhär ser jag oftast ut på helger. Pyjamas tröja med leggins och strumpor. :D


Min outfit för ett tag sedan. Yes jag har kommit tillbaka till min skumma "period".


Jag kan sitta och rita på mig själv innan jag går och duschar. Här är lite exempel från igår:



Mitt ögonbryn försvann bland en massa eyeliner. AHAHA <3 :D


I'm the queen of spades. The queens are more poweful than the kings.


Min outfit när jag var hemma hos Adélle på hennes födelsedag. 17/2



Hur mycket det regnade här för ett tag sedan. xO

Vattenpöl:



Kolaglass. MINNEN MED NEGAR! Vi måste träffas älskade Negar! 8''''''''''''D


IDAG KOMMER JAG GÖRA EN UTMANING! >.<

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0