Saker jag ska göra i sommar

Ja nu får man värsta sommar feeling. Jag är inte världens störst fan av sommarn, men i like it. ;)
Lovet gör ju så att man hinner med sominihelvete många grejer,
men ändå sitter man och gör INGET.

Därför ska jag göra en lista på stuff jag ska göra, skumma och normala.

1.Jag ska bada minst 100 gånger! YEAH!
Vilket vatten som helst, och NEJ jag har inte badkar, så det blir inget fusk.



2.Göra 3 utmaningar. Yeah :s
JUNI, JULI and AUGUSTI.

3. HITTA EN SANDSTRAND! I MEAN COME ON!



ÖH. Jag kommer på mer.

Vad tycker ni man kan göra?

Vad ska ni göra?

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0