THE HUNGER GAMES

Varför tyckte jag att det var den bästa filmen i världen?
Jag tyckte den ägde. <3

Hittade en låt av Taylot Swift som var med i eftertexten.
Kan inte sluta lyssna, kommer liksom in i filmen. Under.Bar.Aste.Film.En.I.Värld.en.

Mina damer och herrar, Taylor Swift - Safe & Sound.



OMG ÄLSKAR DEN FILMEN. <33

Soundtrack:

  1. “Safe & Sound” (feat. The Civil Wars) by Taylor Swift
  2. “Eyes Wide Open” by Taylor Swift
  3. “Abraham’s Daughter” by Arcade Fire
  4. “The Ruler & The Killer” by Kid Cudi
  5. “Run Daddy Run” (feat. Pistol Annies) by Miranda Lambert
  6. “Kingdom Come” by The Civil Wars
  7. “One Engine” by The Decemberists
  8. “Take The Heartland” by Glen Hansard
  9. “Lover Is Childlike” by The Low Anthem
  10. “Dark Days” by Punch Brothers
  11. “Tomorrow Will Be Kinder” by The Secret Sisters
  12. “Just a Game” by Birdy
  13. “Oh Come & Sing” by Ella Mae Bowen
  14. “Rules” by Jayme Dee
  15. “Reaping Day” by Carolina Chocolate Drops
  16. “Give Me Something I’ll Remember” by Neko Case


//Barr!

Kommentarer
Postat av: Shelley

märkte bara Birdy och Safe and Sound, mest pga att jag visste att Taylor skulle sjunga och jag hade lyssnat sönder Skinny Love.

2012-05-01 @ 12:46:26
URL: http://shellleyy.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0