BILDER! :DDD

Jag känner verkligen för att vara aktiv idag. ^^

Och sätta in piiiic's :DDD



Whut am i drinkin? BLOOD! :D



Försökte göra en bad hair day bild. Gick åt helvete.
Mitt hår bara föll på plats, fint och prydligt igen. >.<




Bild från när jag och Negar var på Julmarknaden. Översta halvan är Negars, nedarsta är min.
Den andra donuten i mitt liv (som har något annat en socker på sig). :3



Julgodis ala Bahar och Madde.
Cupcakesen blev bättre andra gången när vi hade en riktig sprits. På den här bilden körde vi med en helt vanlig plast påse, annars gick det überbra. Brända mandlarna är köpta. Mandelmassan var enkel och god.

NU PROBLEMEN:
Chokladknäcken kokade över (släpp inte knäck med blicken EN ENDA SEKUND).
Ischokladens choklad brändes. Plus, det var mörkchoklad, i dont like that.








Mina julklappar (fick tomtesäcken i julklapp också :3).
Fick lite mer, men kan inte hitta de, mitt rum är en enda röra...



Min säng är stöökig... Bor där nuförtiden... Om jag inte är framför datorn.
AHAHAH kunde inte hitta ett örngott som passade min ena kudde, fick bli ett gammalt Bamse örngott <3



I boken CIRKELN (kolla julklappsbilden, den gråaktiga boken). "Moster Bahar".
Senare idag fick jag reda på att hela den familjen är iranier. Mamman sa nämligen "Bashe azizam".
HAHA :P



Just nu är jag förkyld, men har übermysiga strumpor på mig. ;)

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0