Hatar nyår, men annars gillar jag det.

Jag kom på en grej, nyår går aldrig bra för mig...
Idag har min dag varit hemsk.
Först hade jag magont, sov i två timmar, kl.2 vaknade jag, kunde inte sova, mådde illa, var utsvulten i 7 timmar, åt fyra mackor, mådde illa igen, mår bra, sätter mig framför datorn, tittar på manga, sedan satt jag och trodde att jag såg massa saker som inte ens finns, nu sitter jag och skriver detta.

Men ännu är det inte nyår, endast nyårsafton som denna dag heter, fast att det inte är afton... Tror jag.
Men annars, kan jag tycka om nyår. Men när jag tänker efter är det samma helvete varje år. Jobbigt. '-'
Någon som har det som mig?

Annars:



//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0