Day 3 of One Direction and a bit more! :D

Fråga: "Who's your favorite boy and why?"
 
VAH? NEJ? VAH?! How can you make me do this! It's so hard! No, I can't choose.
 

Så folks. Jag ska lägga upp en fin bild som jag fick ner då 1D var i Sverige, hittade den först nu.
Jag måste säga att lägga till text på bilder ger dem en mening.
 
 
Nu, skratta på. Denna bild är underbart rolig. xP
 
Aldrig mer en bussresa på 7 timmar. NEVER.
Bilderna på England kommer upp om någon dag då jag har samlat mig igen och träffat mina vänner (eller tidigare :3).
Jag känner mig so torn, 2 timmars sömn, inte världens bästa bussresa med tanke på att maten inte stannade kvar i min mage, sedan så har vi den sköna stilla flygresan som gav mig dem där två timmars sömn grejerna.
 

Kommentarer
Postat av: Egg

hahahahahhahah bilden!!! xD

Svar: Jag veet xD
kalk.blogg.se

2012-08-19 @ 00:42:36

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0