Mulan

HAHAHAHHWSKAWDBWIHKWJ <333 xDDD
 
Asså såg på Mulan och jag skrattade typ hela jävla tiden. xD
När jag var liten så fattade jag ju inget för att vi hade den på engelska, men nu fattar jag ju allt...
 
 
Några scener från Mulan.
Ettan är på fina Mosho som har klätt ut sig-
Tvåan på när de sjunger "A girl worth fighting for"
Trean är då Mulan går på denna "matchning-med-en-man"-grej. Och hon misslyckas stort...
 
^För er som inte har sett Mulan (jag tror att alla födda innan 2000 har sett Mulan. Mulan 2 kanske är mera känd i den yngre gererationen. Nu snackar jag som om jag är 22. Men ÄH.)
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0