Glad påsk (lite efter...)! ^^





Gjorde en slenderman! :D


Fick veta att det var sommartid i morse så jag ba "whaaaaat, har jag levt en hel dag en timme fel?".
Så jag vaknade senare än jag skulle och missade chansen att få åka till flygplatsen och hämta mina kusiner. :c
Men snart ska jag till mormor där alla har möts upp för att träffa de. Ermahgerd jag kommer bara prata engelska under hela lovet (De flyttade till England när de var 6 år gamla. Innan det så bodde de i Umeå. ^^)!

Btw, under mitt påskpysslande så förlorade jag en blå soldat. Jag som tänkte göra honom till en perfekt kanin! :(


So much death...

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0