Fixat och klart!

Fixar lite inlägg som ska laddas upp under tiden då jag är i Malagà! ^^
Uh, tänk er, om någon månad börjar jag på Franska skolan (Ja, jag kom inte in på Kungsholmen Internationella, men jag är nionde reserv! ;P)!
Då kommer jag förresten inte blogga här mer, detta är en lite mer "grundskolig" blogg, snart är det gymnasiet som gäller! :D
 
Men som jag lovade, lite bilder (fast att de inte har någon mening bakom sig :P):
 
 
Och lite fler bilder från balen:
 

Finfina damer! ^^
 
Ska försöka scanna in bilden på mig själv, men skrivaren krånglar lite nu.
Kanske jag hinner med att fixa imorgon? :D
 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0