Fakta om mig! *flashback*

Fakta om mig 16/8-10:
 
Namn: Bahar
Smeknamn: Barr/Barre
Ålder: Såå snart 13 år
Kön: Tjej
Intressen: Musik, handoll, sång, dans, teater, djur, och mina vänner är bara några av de miljarder intressen jag har.
Sport: Handboll går jag på just nu Favvooo, fast jag precis börjat suuger jag :(
Favo mat: Pizza
Favo färg: Svart, grön och röd.
Stil: Hur ska jag vetaaa?!?! hehe ^^
Favvo band/artist: Avril Lavigne, Green Day
Övrigt: Jag gillar Twilight och såna grejer. Jag älskar musik och är rätt trevlig (om jag säger det själv), för även de mest irriterande kan jag ge en chans... den hatar jag de... i hemlighet >
 
 
Fakta om mig 6/8-11:
 

Namn: Bahar (fortfarande :3)

Smeknamn: Barr/Barre/Kalk

Ålder: Såå snart 14!

Kön: Tjej

Intressen: Musik, handoll, sång, dans, teater, djur, och mina vänner är bara några av de miljarder intressen jag har.

Sport: Peta mig i naveln.

Favo mat: Pizza

Favo färg: Grön :D (Svart också, men ibland räknas det inte som en färg ;P)!!

Stil: Hm... Emo brukar folk kalla mig... Själv tycker jag Emo/Goth/Fashioncore/"Normal" typ... Fast inte "för mycket" av allt ;)

Favvo band/artist: Paramore, The Thing Things, Goldfrapp, The Weepies, Lady Gaga, Avril Lavigne.

Övrigt: Jag gillar vampyrer, och det var innan hela "Twilight" manin. Jag älskar musik och är rätt trevlig (om jag säger det själv), för även de mest irriterande kan jag ge en chans... sen hatar jag de... i hemlighet >:D
Men om du går mig på närverna så mycket att jag flippar ut kan du åka på en snyting. :)
 
 
Nu:
 
Namn: Bahar
Smeknamn: Barr/Barre/Kalk
Ålder: 15, 16 i år
Kön: Tjej
Intressen: GAMES LIKE FUCKING GAMES. Ehm.
Sport: Skateboard, inlines och töntiga saker.
Favo mat: Is.
Favo färg: Grön. Mah.
Stil: På riktig? -.-'
Favvo band/artist: Linkin Park, The Wanted...?
Favvo youtuber: 1: PewDiePie (<--♥) 2: Smosh 3: Cry
Övrigt: Yo bro. *brofist*

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0